O teu coche consome ata un 50% máis do anunciado polo fabricante

Despois das emisións, tocalle os consumos. 

Un estudo da Federación Europea de Transportes e Medio Ambiente revela que o consumo real de combustible é moi superior ao valor comprobado nas probas e que é apuntado como referencia na venda de automóbiles. En media, o informe prevé que un condutor típico gaste máis 450 euros en combustible por ano fronte ao que sería previsible. Hai automóbiles cuxo consumo real é 50 por cento superior ao consumo en proba. 

Cada nova xeración de vehículos, o consumo de combustible é apuntado como menor. Pero, ao final, pode non ser ben así. O estudo "Mind the Gap" indica que, en media, os consumos reais son 36 por cento superiores a aqueles que se verifican nas probas. 

A diferenza máis grande é atinxida pola Mercedes-Benz, unha marca do grupo Daimler. Os coches da marca alemá consumen preto de 50 por cento máis combustible que o verificado nas probas. 

Séguense os automóbiles de PSA, grupo francés que aglomera marcas Peugeot e Citroën, e de Xeneral Motors, grupo que combina marcas como Opel, a Vauxhall e Chrysler. 


A federación subliña aínda que as melloras na economía de combustible, publicitadas desde 2008 polas marcas Opel e Vauxhall, non se concretaron. Pola contra, os consumos reais son superiores aos verificados antes de 2008. 


Os automóbiles Mercedes-Benz, Peugeot e Volkswagen consumen, efectivamente, menos que consumían en 2008. Con todo, o aforro representa menos do 30 por cento da que as marcas publicitam. 


Con estes datos, a federación apunta que un condutor típico, que percorra preto de 20 mil quilómetros ao ano, gaste máis 450 euros do que sería quere, fronte ao publicitado polas marcas. 


Ata 2030, este diferendo fará que Europa teña que importar máis seis mil millóns de barrís de petróleo do que sería previsible. 

Diésel ou gasolina? 
Este estudo da Federación Europea de Transportes e Medio Ambiente atópase dedicado quere a vehículos a gas, tanto a vehículos de gasolina. En ambos os casos, o diferencial entre o consumo real eo consumo en proba aumentou considerablemente. 

A principios do século, a diferenza era de case dez por cento nos vehículos diésel. En 2014, o informe apunta a unha diferenza de 38 por cento. A diferenza nos vehículos de gasolina é inferior, pero tamén creceu de forma galopante.

En 2001, o diferencial entre consumo real e consumo en proba nos vehículos de gasolina era pouco máis de cinco por cento. En 2014, estes vehículos consomen, en media, máis 33 por cento do que o indicado nas probas. 

A diferenza é aínda superior nos coches híbridos, cos consumos reais a seren 45 por cento superiores ao verificado en situación de proba. 


En cuestión, avisa a federación, está sobre todo a forma como as probas realizadas son "obsoletos" e manipulabades. 


O informe excepción que este estudo non proba a utilización de aparellos para falsificar as probas, á semellanza dos que Volkswagen xa admitiu instalado en millóns de vehículos. 


O que o estudo reforza, riza a federación, é a necesidade de proceder a investigacións amplas e cambiar as probas actualmente realizados. O grupo propón a realización dun novo modelo de proba, pero subliña que isto non será suficiente. 


A federación propón tamén que sexa creada unha autoridade europea que se comproba da consistencia, fidedignidade e independencia dos controis. 


O estudo sinala que tamén as emisións de dióxido de carbono son moi superiores aos verificados en situación de proba. O informe estima que, en media, as emisións reais son 40 por cento superiores aos valores indicados polos constructores. 


A Federación Europea para os Transportes eo ambiente alerta que, en 2020, a diferenza pode ser superior a 50 por cento. 



Fonte: RTP
Partilla no Google Plus

- kirol

Sindicato de traballadoras/es Galegas na planta de PSA Peugeot - Citroën en Vigo. Recuperando o sentir obreiro.
    Comenta google+
    Comenta Facebook